Tygodniówka Automobilklubu Bieckiego – Odcinek 28

55 Rajd Żubrów już za nami. Zasada, Kościuszko, Lubiak, czy Wisławski to tylko część nazwisk wielkich tego sportu, którzy stanęli na starcie tej wyjątkowej imprezy.W tym elitarnym gronie bardzo dobrze poradzili sobie nasi zawodnicy. Maciej Serafin udowodnił, że nie tylko w górkach radzi sobie świetnie i wywalczył 2 miejsce w klasie Open. Również 2 miejsce, ale w Open Weteran zajął Mariusz Polak. Na końcu stawki, zbierając protokoły na punktach podróżował Marcin Bolo Wojciechowski i Angelika Mróz, jako tzw. szachownica. Marcin i Angelika nie mogli jednak zostać na tradycyjnym balu zbyt długo, bo….

…juz kolejnego dnia rano musieli sie zameldowac w Zwierniku, gdzie stanowili obsadę ZSS na Super Sprincie o Puchar Burmistrza Miasta Pilzno. Dawid Kalisz i Piotr Szudy przyzwyczaili nas już do fantastycznych wyników i tym razem również nas nie zawiedli. 1 miejsce w K2 i 3 w generalce. Brawo Dzik Rally Team!!! Kolejne Podium do Konrad Sajdak (pilot Patryk Szalacha), który przyjechał 2 w klasie FIAT i 17 w generalce. Patryk Setlak z Piotrem Rutaną zostali sklasyfikowani tuż za podium w klasie FIAT, ale byli najszybszą załogą malucha w tych zawodach. W generalce 23 miejsce. 5 rezultat w K4 osiągnął Kuba Kalisz, pilotujący Janusza Smołę. W klasyfikacji generalnej 26 pozycja. Ostania próba zawodów nie była szczęśliwa dla Karola Chalibożka, który nie osiągnął mety próby. Szczegółowe wyniki znajdziecie na stronie www.akstomil.pl i oczywiście na galicja.autobiecz.pl

Miala być walka o podium, a skończyło się na 5 miejscu w klasie PRO3. Tegoroczny sezon Tarmac Masters niestety był dość pechowy dla załogi Piotr Piesko i Mateusz Kacprzak. Nie inaczej było na ostatniej rundzie – 4.Rally Radków, gdzie nasza załoga wypadła z trasy na drugim odcinku specjalnym, eliminując się z walki o miejsce na podium. Niestety takie są uroki tego sportu, ale wierzymy że za rok wrócicie mocniejsi!

Tak jak wilka ciągnie do lasu, tak Krzysztofa Mikrutę ciągnie na tor w Miedzianej Gorze. Ostatnia runda Liqui Moly ClassicAuto Cup odbyła się właśnie na tym torze i była doskonałą okazją do przewietrzenia “dwieściepiątki”. Zawodnikom bardzo podobała się konfiguracja trasy, przygotowana przez organizatora, a frekwencja była wręcz imponująca. Oby więcej takich inicjatyw. Ostatecznie, po przejechaniu 6 prób sprawnościowych, Krzysiek został sklasyfikowany na 3 pozycji w klasie G3 – do 1600 ccm. Gratulujemy!


Komentarze są zamknięte.