ZARZĄDZarząd Automobilklubu Bieckiego jest organem wykonawczo-zarządzającym Stowarzyszenia i działa na podstawie Statutu, uchwał Walnego Zebrania Członków oraz niniejszego Regulaminu. Jego zadaniem jest kierowanie całokształtem działalności Stowarzyszenia pomiędzy posiedzeniami Walnego Zebrania Członków oraz reprezentowanie go na zewnątrz.
Prezes – Marek Sitek
Kierowanie pracami Zarządu.
Reprezentowanie Klubu w kontaktach zewnętrznych.
Ustalanie zasad (polityki) rachunkowości.
Nadzór nad sprawami finansowymi Klubu.
Zapewnienie wykonania uchwał organów Klubu.
Składanie w imieniu Zarządu sprawozdań Walnemu Zebraniu Członków.
Składanie Zarządowi okresowych sprawozdań z działalności.
Pozyskiwanie sponsorów i źródeł finansowania działalności statutowej.
email: marekbiecz@poczta.fm
tel: 603 090 122 lub 533 384 400
Wiceprezes ds. Organizacyjnych – Adam Szczepański
Reprezentowanie Klubu na imprezach organizowanych przez Klub.
Opracowywanie projektu kalendarza imprez klubowych.
Nadzorowanie przydziału wyróżnień i odznaczeń klubowych.
Nadzorowanie szkoleń prowadzonych przez Klub.
Reprezentowanie Klubu w mediach.
Pozyskiwanie nowych członków Klubu.
Pozyskiwanie sponsorów i źródeł finansowania działalności statutowej.
email: impaller@o2.pl
Wiceprezes ds. Sportowych – Marcin Wojciechowski
Reprezentowanie Klubu i zawodników podczas imprez sportowych.
Koordynacja i organizacja sportowych zawodów samochodowych.
Współpraca w zakresie przygotowania dokumentacji i regulaminów imprez klubowych.
Współpraca z Okręgową Komisję Sportu Samochodowego przy ZO PZM w Rzeszowie.
Opiniowanie i referowanie spraw sportowych.
Inspirowanie działalności zmierzającej do rozwoju sportu samochodowego.
Inicjowanie nowych tras i konkurencji sportowych,
Pozyskiwanie sponsorów i źródeł finansowania działalności statutowej.
e-mail: bolekm@poczta.fm
tel: 667 481 572
Wiceprezes ds. BRD – Janusz Mrozek
Reprezentowanie Klubu podczas szkoleń i zawodów BRD.
Organizacja i współorganizacja Turnieju BRD w szkołach podstawowych.
Współorganizowanie egzaminów na kartę rowerową i motorowerową.
Opracowanie i realizacja zadań z zakresu ratownictwa drogowego.
Koordynacja rozwoju sekcji ratowników drogowych.
Współpraca szkoleniowa z innymi stowarzyszeniami oraz organami administracji państwowej i samorządowej, policją i strażą pożarną.
Pozyskiwanie sponsorów i środków finansowych na działalność statutową.
email: rambo.janusz@op.pl
tel: 696 133 363
Prowadzenie rachunkowości.
Obsługa konta bankowego.
Składanie w imieniu Zarządu sprawozdań finansowych Walnemu Zebraniu Członków.
Składanie Zarządowi okresowych sprawozdań finansowych,
Pozyskiwanie sponsorów i środków finansowych na działalność statutową.
email: jola_biecz@op.pl
tel: 603 128 160
Sekretarz – Mariola Mrozek
Prowadzenie biura Zarządu.
Rejestracja pism przychodzących.
Protokołowanie posiedzeń Zarządu i przygotowywanie uchwał.
Pozyskiwanie środków finansowych i środków finansowych na działalność statutową.
Odpowiedzialna za prowadzenie kroniki klubowej.
email: mariolazofia@op.pl
Zastępca Sekretarza – Angelika Mróz
Prowadzenie biura Zarządu
Rejestracja pism przychodzących.
Protokołowanie posiedzeń zarządu i przygotowywanie uchwał.
Pozyskiwanie środków finansowych i środków finansowych na działalność statutową.
email: angemgorlice@gmail.com
Członek ds. sędziów i zawodników – Daniel Wójcikiewicz
Nadzorowanie spraw członkowskich i wpłat składek oraz wydawanie kart członkowskich.
Nadzorowanie spraw licencji sędziowskich i zawodniczych.
Organizowanie szkoleń dla sędziów sportowych.
Delegowanie sędziów na rajdy, wyścigi i zawody sportowe.
Kontakty z ZO PZM w Rzeszowie w sprawach sędziowskich i zawodniczych.
Odpowiedzialny za prowadzenie strony internetowej.
email: aluminium@autobiecz.pl
tel: 607 981 289
Członek ds. BRD – Łukasz Skórski
Organizowanie szkoleń i kursów na ratowników drogowych i imprez BRD.
Nadzorowanie spraw legitymacji i ewidencji ratowników drogowych.
Odpowiedzialny za sprzęt sekcji ratowników drogowych.
Pozyskiwanie sponsorów i źródeł finansowania działalności statutowej.
email: pasubio1@op.pl
Członek ds. organizacyjno-sportowych – Bartłomiej Zieliński
Współpraca przy organizacji sportowych zawodów samochodowych.
Współpraca w zakresie przygotowania dokumentacji i regulaminów imprez klubowych.
Opiniowanie i referowanie spraw sportowych przed Zarządem.
Inspirowanie działalności zmierzającej do rozwoju sportu samochodowego.
Inicjowanie nowych konkurencji sportowych.
Organizowanie szkoleń i spotkań dla zawodników.
Pozyskiwanie sponsorów
email: zielbart@gmail.com
Członek ds. organizacyjno-sportowych – Łukasz Maczuga
Współpraca przy organizacji sportowych zawodów samochodowych.
Współpraca w zakresie przygotowania dokumentacji i regulaminów imprez klubowych.
Opiniowanie i referowanie spraw sportowych przed Zarządem.
Inspirowanie działalności zmierzającej do rozwoju sportu samochodowego.
Inicjowanie nowych konkurencji sportowych.
Organizowanie szkoleń i spotkań dla zawodników.
Pozyskiwanie sponsorów i źródeł finansowania działalności statutowej.
email: luk_las@interia.eu